muhâsebe-i aşk

muhasebe-i aşk

gönlümü koydum ortaya

sermaye olarak,

destekledim sermayemi

sana olan hasretimle.

hasretim hep büyüdü,

belliki bu şirket kararınca yürüdü…

üç defter talep ettiler;

defter-i kebir, yevmiye ve envanter.

her sayfasına “sen” işledim.

ha birde bilanço var,

hani şu yıl sonuna tekabül eden

sonuç; gene “sen”…

çift taraflı kayıt sistemi uygulamalıymışım,

hani “T” sistemi diyorlar prosedürde,

bu sefer böldüm bütün sayfaları ikiye,

girdisi sen, çıktısı sen…

kârımı merak ediyorsun değil mi?

“sen…”

2007

Dut Ağacı

2 Yanıt to “muhâsebe-i aşk”


  1. 1 leylâ 02/10/2009, 15:38

    Maşallah,
    Sözleri ve kelimeleri döktürene, yazdırana hamd olsun.

  2. 2 Dut Ağacı 16/10/2009, 19:13

    -leylâ…

    eyvallah mübarek
    ne mutlu “an” kadar gönüle hitab edebilmiş isek…


Yorum bırakın